Declarant (32 tot 40 uur)

Breda
MBO
Vaste baan
Breda
MBO
Interne opleidingsmogelijkheden
Leuke uitjes
Keuze tussen 32 - 40 uur per week

wie ben jij?

  • Werkervaring als declarant;
  • Uitstekende nauwkeurige vaardigheden;
  • Goede beheersing van zowel de Engelse taal als de Nederlandse taal;
  • Vakkennis van douanezaken en in het bezit van de vakdiploma’s?

wat ga je doen?

Heb jij altijd al interesse gehad in alle douaneactiviteiten? Ben jij zeer zorgvuldig met het invoeren van gegevens? Vind jij het leuk om zaken uit te zoeken? Dan is dit de vacature voor jou!

Wil jij:

  • Je graag bezighouden met douaneactiviteiten en het uitzoeken van allerlei douane gerelateerde vraagstukken;
  • Alle bijbehorende werkzaamheden uitvoeren, denk aan invoer- en uitvoeraangiftes;
  • Terecht komen in een klein en hecht team?

Lees dan snel verder!

De uitdaging:

Als douanedeclarant ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van alle douanedocumenten. Je gaat hier zorgvuldig en secuur mee om. Daarnaast zal je ook het aanspreekpunt zijn voorklanten omtrent vraagstukken over de documenten of allerlei andere douane gerelateerde vraagstukken. Taken waarmee jij je bezig zal gaan houden, zijn:

  • Verzorgen douanedocumenten
  • Meedenken in vernieuwingen
  • Contact onderhouden met klanten
  • Allerlei aangiftes voor je klanten verzorgen
  • Allerlei overige administratieve werkzaamheden

Waar ga je op de koffie?  

Je gaat langs bij een organisatie met een specialisme in alle douaneformaliteiten. Zij verzorgen adviezen en praktische uitvoeringen voor hun klanten en houden zich bezig met allerlei douane-werkzaamheden. Hierbij houden ze zich bezig met import, export en internationaal zaken doen.

Duur: doorlopend

waar ga je werken?

Je gaat langs bij een organisatie met een specialisme in alle douaneformaliteiten. Zij verzorgen adviezen en praktische uitvoeringen voor hun klanten en houden zich bezig met allerlei douane-werkzaamheden. Hierbij houden ze zich bezig met import, export en internationaal zaken doen.

wat krijg je er voor terug?

  • Salaris afhankelijk van werkervaring tussen de € 3.000 – 4.000 bruto per maand;
  • Platte organisatie met korte lijntjes
  • Een functie met een variërend takenpakket en veel vrijheden;
  • In de toekomst de mogelijkheid om hybride te werken.

Geïnteresseerd?

Ben jij enthousiast geworden en wil jij direct solliciteren of heb je nog een vraag over deze functie? Reageer dan snel via de onderstaande knoppen of mail naar sander.rook@axslogistiek.nl met je meest recente CV (in Word) + een salarisindicatie. Ook kan je whatsappen naar 06-21320658 of bellen naar 076-303-6700. Wij horen graag van jou waarom deze uitdaging bij jou past!

Waarom AXS?

Wij hebben onze kandidaten gevraagd naar 10 positieve punten van AXS:

  • AXS luistert goed naar je wensen en inventariseert je kennis, kunde en ervaring. Daarna krijg je gelijk advies over beschikbare functies;
  • Als AXS een passende functie voor je heeft, is een gesprek bij deze werkgever gegarandeerd;
  • 95% van de AXS medewerkers vindt een vaste baan;
  • AXS geeft voordat je bij een werkgever op gesprek gaat een persoonlijke sollicitatietraining;
  • AXS biedt opleidingsmogelijkheden, hier is een budget voor;
  • AXS geeft iedere medewerker bovenop zijn salaris één of meerdere bonussen;
  • AXS onderhandelt voor jou over je startsalarissen wat zorgt voor een zeer marktconform salaris;
  • Werk je via AXS dan heb je evaluatie-, voortgang-, coaching- en loopbaan gesprekken;
  • Als de reisafstand een probleem is, biedt AXS een auto van de zaak;
  • AXS is duidelijk, snel en persoonlijk. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

contactpersoon

Sander Rook

AXS Logistiek - Breda